2010. november 5., péntek

Ismételten: Anyám borogass!!!

A jó hír, hogy meggyógyultunk és kedden bekaptuk az oltást.

A rossz hír, hogy ismét rosszul reagáltunk az oltásra, de ezúttal kicsi tücsök a himlő-mumpsz elleni oltástól MUMPSZOS lett!!!!!!!!!!!!!! Az orvosnő egész munkássága alatt most találkozik másodszor ilyen esettel, pedig már nem fiatal...

A reakcióban ezúttal én is lúdas vagyok, mert a kicsinek vasárnap óta grépfrút mag olaj cseppeket adtam, hogy erősödjön az immun rendszere. Mint kiderült, oltás előtt nem szabad semmi szinten piszkálni az immun rendszert, mert hevesebb reakciót okoz, mint normálisan. Először életemben adtam be a gyereknek a magam fejétől gyógyszerfélét s lám mekkorát hibáztam. Tévedésem legyen tanulság másnak, én biztos, hogy ezentúl még legalább gyógyteát sem fogok adni Zsoltikának a doki néni megkérdezése nélkül.... :(

Mindenesetre most 3 hétig karanténban vagyunk, de Kata keresztelőjéig pont lejár a tilalom, így hát tartjuk a távolságot s csak azokkal tárgyalunk, akik már voltak mumpszosok.... 

Ez van, na, csak legyünk túl rajta különösebb bajok nélkül.


1 megjegyzés:

  1. Oh kicsi drága. Gyógyulást kívánok. Most hogy olvaslak, én is félek kicsit. Pár napja multivitamint adok Sárának, persze dokit nem kérdeztem meg, és most bekapta az oltást. Remélem nem lesz gond. Mondjuk egy multivitamin annyira nem immunrendszererősítő...

    VálaszTörlés