2010. február 22., hétfő

A mai nap örömei

Ma nálunk járt Kamic, édesanya keresztlánya, volt osztálytársam, kedves bartnőm! Ő tervezi a mi jövendőbeli házunkat!

Ezelőtt 6 évvel Bukarest felé zötyögtünk vonaton és a jövőnkről álmodoztunk. Kamilla elárulta, az architektúra vonzza. Rögvest fogtam a pillanat varázsán és megígértettem vele, hogy majd megtervezi házamat. És lám eleget tesz ígéretének! GYÖNYÖRŰSZÉP otthont képzelt el nekünk, hatalmas térrel, napsütéssel, fával, virágokkal! Igazán szép! Ha fel is tudjuk majd úgy építeni, ahogy ő elképzelte, akkor mindenki csodájára jár majd :) Nagyon izgalmas, hogy hamarosan életünk új otthonán dolgozhatunk majd!

De ma nálunk járt Pista bácsi és lánya, Kata is.... PEDIG KATA KANADÁBAN ÉL!!!! Olyan kellemes meglepetés volt, mikor messengeren azt kérdezte meglátogathat-e.

Kata Edit néninek a lánya. Edit néni az én ének tanárnőm volt és mai napig igazi nevelőm. Férje Pista bácsi, kivel mindig örömmel beszélgetek. Kata az ő lányuk. Sok időt nem töltöttünk együtt és mégis mintaképemnek tekintem őt. Mindamellett, hogy egy gyönyörű nő, remek humora és fantasztikus ereje van. Valahányszor találkozom vele, tanulok valamit tőle. Csak hát sajnos kiköltözött Kanadába. Időnként levelet küld, helyzetjelentést, mi mindig nevetésre késztet, még akkor is, ha esetleg csalódásokról szól. Nem gondoltam volna, hogy Kata is ragaszkodik annyira hozzám, hogy hazajőve időt szorítson arra, hogy meglátogasson minket. Megtiszteltetésnek érzem. Boldog vagyok, hogy újra láthattam, és hogy hallhattam jóízű nevetését.

Ma egy ilyen újratalálkozós nap volt. Olyan embereket láthattam viszont kiket szeretek, de kiket sajnos csak nagyon ritkán látok. Az  ilyen találkozások mindig feltöltenek energiával, felfrissítenek, boldoggá tesznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése