2011. szeptember 7., szerda

A nagy esemény

Megvolt Zsolti első hajvágása. No, nem olyan komoly, nem olyan igazi, de Mádi mama a ma esti fürdés után nagy cselesen lenyisszantotta Zsolti kis "rucafarkát". Bár egészében ráférne egy jó nyiratkozás az én Zsolti úrfimra, ő nem engedi, hogy hozzá nyúljunk a hajához s lévén, hogy a nyár is lejárt, nem erőltetjük a dolgot. Csak ez a rucafarok bizgette az én fantáziámat, mert már túl hosszú volt és olyan "baiat de cartier" aspektusa kezdett lenni, amitől én iszonyodom. Úgyhogy nyissz volt ma és majd egy igazi fodrászkodás odébb következik, ott né, talán jövő tavasszal.
A másik nagy hír, hogy Zsolti újabban kezdi jelezni, hogy kell pisikáljon. No még nem ül rá a bilire, a pelenkának is hisztizik, de igyekszik visszatartani a pisikáját s nem kiengedni a szőnyegre... de akkor meg mi a bánatot kezdjen vele? Eddig nem értettük a jelenséget és a doki nénit is felkerestük, nézze meg Zsolti fütyijét, hogy nem fáj-e neki és lévén, hogy minden rendben, rájöttünk, hogy csak annyi a baj, hogy Zsolti felismeri az ingert és nem tudja mit kezdjen vele... Remélem hamarosan megtanulja, hogy mit is. Persze ez a változás nagyban Mádi mama érdeme. Még pár hétig édesanya megpróbál itthon maradni és segíteni nekem, én meg nagyon bízom benne, hogy ezalatt Zsolti valamelyest szobatisztává válik... mert úgy látszik ez a mamák feladata, ők azok akik rá tudják bírni ezeket a lurkókat, hogy bilizzenek.... Majd elválik... de végülis, minden történjék a maga idejében...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése