2011. augusztus 26., péntek

Hullámvasút folytat

Hazajöttünk, lecsendesedtünk, lett egy csomó a jobb mellembe, antibiotikumos kezelésre szorultam, a láz miatt apadt a tejem s szoptatnom sem lehetett. Ma már úgy tűnik jól vagyok. Varga Viorica masszőr volt olyan ügyes, hogy kimasszírozta a csomómat. Na de, hogy az élet továbbra se legyen unalmas, Zsolti ma hajnali hat órakor, egy borzasztó nyugtalan éjszaka után szépen hányni kezdett. Igen, eltaláltátok, nem sima csömörlésről van szó, hanem enterovirozisról. Szegénykét, kerülnöm kell, hogy hátha nem kapja el a kicsi is, bár szerintem már késő,  mert Ferkó sem tűri meg, hogy letegyem kezemből s folyton kucorodik, mint akinek fáj a hasa. Szóval, remek! Kicsi Zsoltim erős kell most legyen, de jó a hangulata, így bízom benne, hogy hamar helyrejön. Ferkó az én tejcsimet kapja s bízom benne, hogy abban benne van a kellő gyógyír, hogy minél könnyebben átessen ezen is.... :( .... Valahogy nem így terveztem az első hat hetet....

6 megjegyzés:

  1. Mi az az enterovirozis?
    Gyogyulast es kitartast!

    VálaszTörlés
  2. Vírus, mi az emésztő rendszert támadja. Kezdődik hányással, folytatódik lázzal s lecseng hasmenéssel... Kb. 3 napig tart...

    VálaszTörlés
  3. Ja, és Ferkó nem menekült. Pedig rá való tekintettel egy ilyen nagyon veszélyes lehet, főleg a deszhidratálódás miatt. Hadd ne mondjam, milyen élvezet egy egész napot éheztetni a kicsit, 5 percenként 5 milliliter teát gyúrni belé, kifejni és kidobni a tejcsidet és nem aludni éjjel, hanem lesni, hogy nehogy a hányástól megtikkadjon a picur, stb., stb..... Meredeken kezdünk mindenesetre...

    VálaszTörlés
  4. GYogyulast nektek, fel a fejjel. Ne hari de anyatejes babakat szoptatni kell enterovirozis alatt is. Pont azert hogy ne dezhidratalodjanak. Erdeklodj esetleg mas gyerekorvosnal is. Volt mar nekunk is onnan tudom.

    VálaszTörlés
  5. Engem is szoptatásra biztattak, csak addig kellett felhagynom vele(egy nap), míg hányt a tejcsitől, mert a hányással túl sok sót meg más értékes anyagot veszít a szervezet. Mikor már nem hányt olyan sokat, akkor nekiláthattam szoptatni, de egyszerre csak keveset: 5 perc szopi, 15 perc pihenő. Hála Istennek az én gyerekorvosom is szoptatás párti és megfelelő támogatást kapok tőle ilyen szempontból...

    VálaszTörlés
  6. Aha, remelem jobban vagytok. Keves sajna a szoptatasparti gyerekorvos Vasarhelyen

    VálaszTörlés